Tillbaka i skolbänken

Efter att inte ha varit i skolan på nästan 2 veckor, är dte skönt att vara tillbaka och få träffa klasskamraterna igen. Har gjort en hel del, men kanske inte det jag borde ha gjort som typ skolarbete. Istället har jag varit några dagar i Stockholm och sett Tokio Hotel och träffat underbara männiksor, varit och sett ”I love you Phillip Morris„ på bio med Matilda, jobbat och haft en trevlig kväll hos Tess. Och ja, typ typiskt mig att bli sjuk när det är lov. Blev sjuk redan innan lovet, och nu har jag bara en rethosta kvar. Så nu ska jag införskaffa lite grejer till mitt projektarbete, och sedan ska jag hem och sova!

Kommentarer
Postat av: johan§

sv: ne, inget slår bill kaulitz <3

2010-03-15 @ 14:46:16
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: Tine - Jenta fra Bergen

Jeg liker ikke Tokio Hotel jeg :S

2010-03-16 @ 18:21:52
URL: http://TineSofiee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0