Verkligheten

Har varit helt dagförvirrade senaste veckan, vilket beror på att vi förra veckan hade föreställningar av vår pjäs Meningen med livet och andra bagateller. Och i och med att vi hade föreställning på fredag kväll och under lördagen då det var öppet hus på skolan, fick man inte riktigt någon helg.
Och nu är det hela överstökat, villket känns väldigt sorgligt eftersom detta var vår sista pjäs som vi gör tillsammans. Vi får hoppas att vi kanske kan få göra något mindre under våren, och att även Rebbo kan vara med då.

Tänkte så senast som igår kväll hur underbart det vore att dra iväg till Tyskland. Blev så väldigt påminnd om det då André la upp en bild på bdb om att han ska dit och ville ha någon med sig. Hur jävla sugen blev man inte på det?!
Kommer säkert stypa i att jag inte har pengar till det, eller att jag missar en massa i skolan...

Hade sett en annons i tidningen om extrajobb och att de ville ha folk omgående, så jag testade att ringa för att få lite mer information om vad jobbet innebar. Så imorgon ska jag till företaget som heter Aroma Tech AB för en intervju. 

Verkligheten börjar ta in på en              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0