Första dagen

Jag behövde inte komma på arbetsintervjun igår då jag redan hade fått jobbet. Och idag var första av 3 utbildningstillfällen. Idag har vi mest gått igenom vad som gäller när man ringer runt till folk och bokar in möten med en representant. På lördag ska vi få testa att "ringa" till Frida som har hand om utbildningen, för att få känna på hur det är. Hon kommer då förstås att möta oss både på ett trevlig sätt, och ett mindre trevligt sätt för att se hur vi hanterar situationen.

Hade i förra veckan beställt en exemplar av den tyska tidningen GQ, igår fick jag ett mejl från Press-stop att tidningen tagit slut och att det inte fanns fler att få levererade från Tyskland. Blev något besviken, men till min lycka hade de fått in den på Pressbyrån idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0