100409

Av någon anleding har jag absolut inte haft någon lust att blogga på sista tiden, men det blir väl lite bättring på den fronten. Idag träffade jag i alla fall Hanna som var hemma i Sundsvall några dagar. Var och åt sushi och gick runt på stan en stund.
Och nu under kvällen har jag återigen blekt håret och sedan färgat det brunt. Vet inte riktigt vad jag tycker om resultatet, och funderar nästan på att färga tillbaka det till svart igen.

Nej nu ska jag försöka sova, imorgon blir det till att kliva upp tidigt för att skriva högskoleprovet!

Kommentarer
Postat av: johan§

sv: jag funderar med på att bli svart igen, annars lite svart i luggen :)



lycka till på provet :)

2010-04-10 @ 23:28:36
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh det var en riktigt mysig dag, så tack så mycket :'3

jag kom fram till det på vägen hem faktiskt att det enda jag verkligen saknar i Sundsvall är..du. Jag menar allt annat klarar jag mej utan, men det är långt ifrån samma sak utan dej, så tack för att du finns <3



nu räknar jag ner tills nästa helg då du kommer ner! :D

2010-04-11 @ 15:53:36
Postat av: johan§

sv: åhnajs!!!

jag kanske ska ner igen nästa helg och då borde vi seS! :D

2010-04-11 @ 23:35:57
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0