ちくしょー!

Inlämning av Idéskissen till projektarbetet idag, och den var väl inte i det bästa laget. Hatar alla formuleringar som ska skrivas, och komer att få formulera om skissen så hårt lol. Och för att underlätta mitt projektarbete tänkte jag ändra inviduella valet på vårterminen till tyska steg 2. Men tydligen går den kursen just nu, så nu blev det kursbyte lite hux flux så på tisdag börjar jag på tyska kursen. Känns toppen inför kursbytet även om jag inte känner någon i gruppen, men nu med mig är vi bara 5 stycken som läser tyska. Sen så slipper jag göra uppsatsen i engelska c som vi nyss påbörjat. Ser dock inte fram emot att göra den till våren dock. Däremot har jag 2 prov att plugga tills på onsdag. Känner mig inte riktigt pepp på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0