isitfriday?

Yes,it it! Och nu är det äntligen höstlov. Ska bli skönt att få en vecka att vila ut. Samtidigt känns det som om att det kommer att hända en del under veckan. Nu under helgen ska jag försöka träffa Hanna något som är hemma från Stockholm under lovet. På måndag morgon ska jag upp tidigt för att boka biljetter till Tokio Hotel då de släpps. Sedan på torsdagen ska jag och Emma gå och se Michael Jackson´s "This Is It". Måste också plugga lite religion under lovet då jag måste skriva om min etikuppgift och plugga till det muntliga provet jag har måndagen efter lovet. Så vi får se hur det blir med den där evuntuella resan till Stockholm nästa helg. Vore så roligt att få se både BatAAr och Kyrielle spela. Får helt enkelt se hur det blir!

Nu ska jag göra popcorn och se på Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0