New Moon pt. 2

Filmen överträffade verkligen mina förväntningar. Trailerna för filmen som gått så länge hade som vanligt förvrängt bilden av två scener och hade lust att döda filmskaparna om det hade varit så i filmen. Och tack och lov var det inte så. Tyckte att denna film var mycket mer välgjord än Twilight där man skrattar åt alla fula special effekter. Men i New Moon lyckades de verkligen, till och med med varulvarna som jag hade varit lite skeptisk till innan.
Det var fullsatt biosalong med 350 personer, och alla vet nog att vissa verkar ha väldigt svårt för det där med att kunna vara tyst under en film. Var på något sätt en mysig stämnig under hela filmen då alla satt och småfnissade åt saker eller när det drogs ett 'ooh' genom publiken då någon av snyggingarna klädde av sig. Gillar tjejen som skrek till första gången då varulvarna visade sig, och alla andra skrattade åt henne!
Hade hört innan att slutet var lite mitt i, men eftersom jag läste de tre senare böckerna i följd kommer jag inte ihåg vad som tillhör vilken bok. Och även om slutet kanske känns lite mitt i, så var det ett mycket bra slut.

Och varför finns det ingen romantisk kille som Edward i verkligheten?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja eller hur jag vill ha en egen lite Edward, eller Jakob båda är typ underbara

2009-11-21 @ 13:40:44
URL: http://alnoemma.blogg.se/
Postat av: Andére

verkligheten* menar du? XD



haha en kompis till mig sa att det var för jobbigt att se den på bio, då det var massa 14åriga tjejer som skrek hela tiden när man såg Edward.



Ska också försöka se den här filmen, speciellt eftersom du tyckte den var bra också : D

2009-11-23 @ 17:35:02
URL: http://invain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0