Lång helg

Känns om att den här helgen på något sätt aldig tar slut, inte för att jag direkt vill tillbaka till skolan, men att få träffa folk igen. Och eftersom vårat schema ser ut så att vi har projektarbete hela måndagarna blir det till att spendera dessa hemma. Hade egentligen tänkt åka ut till Birsta idag för att kanske börja köpa julklappar och inhanlda lite material som jag kommer att behöva till mitt projektarbete. Men jag orkade verkligen inte kliva upp när väckaren ringde, och sen när jag upptäckte att det regnade blev det ett big NO. Så istället tänkte jag vara duktig och skriva på diktanalys som ska lämnas in imorgon, men det ser ut som att jag får sitta med den nu ikväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0