Dancing Through Sunday

Äntligen sportlov. Och jag har börjat få en mindre förkylning. Men strunt samma, det blir kalas. Och kalas att jag är hos morsan hela lovet. Så man får komma till civilisationen ett tag, och jag får träffa mina brorsor.

Gårdagskvällen spenderades hos Maty där det blev till att tjocka i sig chips och glo på tv. Kände mig soical och fin som somnade, men jag hade ju trots allt varit vaken sedan klockan 5 på morgonen. Maty har världens finaste bok "Får man skratta åt det här?" Jag hann läsa i lite i alla fall innan jag somnade. Idag var vi en sväng på stan innan vi gick till café basilica där Emma jobbar: Var något band där som hette snygga grabbars band som spelade. De var inte så snygga, och inte så särskilt bra heller.

Imorgon är det tanken att jag ska påbörja arbetet om samerna, men vad är oddsen för det?

Fin regestreringsplåt, GHB 666.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0