13's Reborn

Fredag den 13 är väl som gjord för att bringa med sig otur. Dagen förde inte med sig någon otur vad jag vet. Istället var det en lyckad dag, eller kväll kanske jag ska säga. Kvällen spenderades med Kibe, Anka och Emma x2 på Biteline och sedan bar det av till biografen där vi såg The Curious Case Of Benjamin Button.

Alla Hjärtans Dag var även det en lyckad kväll. Drog in till Barista och träffade Kibe och Madde. Drog sen vidare hem till Kibe för att mysa och se på film. Madde var tyvärr tvungen att åka hem efter ett tag, men samtidigt så kom Frida och gjorde oss sällskap. Hela kvällen/natten sågs det på film, vilket innebär att jag inte har fått så mycket sömn. Men vad gör det? Ingen har väl tagit skada av för lite sömn. Kul med måndag imorgon. Eller inte.


Kommentarer
Postat av: KIIIIIBE!!!!

yey! awsome film

2009-02-16 @ 16:19:15
URL: http://kibe.blogg.se/
Postat av: mätis :P

håller med om att 13 va en lyckad dag :D lix 9GOATS BLACK OUT's nya album i min data dan innan realese och att dom äntligen säger att miyavi ska komma så man slipper hålla käft om det XD fast lite kul o hålla käft är det faktist.. (A) XD

2009-02-17 @ 11:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0