Bloody Monday

Måndagar innebär heldag med estetisk inriktning, och just nu har vi sceniskt karaktärsarbete. Så dagen har ägnats åt att göra en gipsmask, och sedan gjuta ett positiv i den. Snäll och fin dag. Bortsett då kanske från att man var så fruktansvärt snygg efter att man tagit av sig gipsmasken.

Jag blir fortfarande skrämd och lite rädd för mig själv när jag har drömmar och att någonting ur drömmen händer dagen efter. Idag visste jag tex att en viss Markus skulle spräcka läppen, och nog gjorde han det alltid.
Jag har sådana drämmar för jämnan, och en stor anledning till att jag inte berättar för någon om detta är att många inte tror att folk kan drömma sådant, ha visioner, se in i framtiden eller fö rden delen se och prata med andar. Och på tal om andar, jag har haft besökt från andra sidan - men hur många av er tror på det? Ni får tro vad ni vill - jag vet vad jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0