asking why

T9 är kärlek. Jag tror de allra flesta är bekanta med alla konstiga saker T9 vill att det ska stå, istället för det man själv vill. Förut fick jag ett sms av min kära vän Dario som undrade om jag möjligtvis hade ett par svarta hängslen han kunde få låna. Jag skulle svara honom med att jag inte äger ett par hängslen. Men istället för ´äger´ ville T9 att det skulle stå ´aids´. Jo men visst! Aids blir bra! Aids, ja tack!

Kompletteringen till historian kan allvarligt ta sig någonstans! Men jag och Kibe var flitiga elever och satt kvar efter skolan och skrev på den. Hade tänkt skriva klart när jag kom hem, men jag har inte skrivit ett dugg på den. Som vanligt skjuter jag upp det i sista stund. Hinner säkert skriva klart den imorn, eller rättare sagt så måste jag eftersom deadlinen är imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0