Screwdriver, screwdriver

HAHAH, jo juste det var det där med att blogga ja. Skulle ju bli bättre på den fronten, men nu var det fan 2 veckor sedan senaste inlägget. Men hursomhellst, har äntligen fått påsklov nu. Så jävla skönt. Och idag åkte jag upp till morsan och civilisationen. Nu har "min" gitarr kommit hem igen, omsträngad och stämd - nice!

Just nu sitter jag hemma hos Kibe det retardet och Knarkis som är här från Göteborg. Ska tydligen iväg till någon fest i nacksta om ett tag eller så. På lördag då jävlar smäller det, får äntligen träffa min bästa vän som är hemma från Stockholm över lovet. Har nog fan inte träffat den muppen på typ 5 veckor kanske. Sen nu under lovet måste jag fan ta tag i det där med att söka sommarjobb. Borde ha gjort det för länge sen, men jag är ju så bra på att skjuta upp saker...


There's a fine line
You walk everyday
'Cause somebody told you to


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0